11 Aralık 2010

2011 !.. Mimledim seni ona göre!


Ece'nin annesi Betül beni mimlemiş:

Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun?

Yakın bir zamanda yurtdışı tayinine gitme ihtimalimiz olduğunu düşünürşek yeni yılı ailemizle karşılamak yapılacak en iyi şeydir. Duru da kuzeniyle ortalığı birbirine katacaktır, bundan güzel yeni yıl karşılaması mı olurmuş? :)

Yeni yıldan beklentilerin neler?

Eğer bahsettiğim yurtdışı görevi gerçekleşirse; kızımın ve bizim sosyal hayatımız için olabilecek en iyi yer olmasını isterim dolayısıyla en büyük beklentim bu yönde ama önce sağlık olması kaydıyla.

Yeni yılda neler yapmak istiyorsun?

Duru 2 yaşına yaklaşırken onun sosyal ve fiziksel gelişimi için ne gerekiyorsa onu. Ve kendim için "yapmak istediklerim listesi"nde yer alan birkaç şeyi daha. Gerçekleştirince paylaşmak gerek sizinle. Bir de okumayı planladığım kitapların kokusunda kendimden geçmek istiyorum, ötesi yok.

Yeni yıl sence ne demek?

Yeni başlangıçlar...
Rakamların devir teslimi...
Kızımın buklelerinin biraz daha belirginleşip uzaması :)...
Biraz geçmişin muhasebesi, yanısıra geleceğin ön muhasebesi...
Çok sevdiğim 30'larımın sonuna doğru yol almak...
Yeni keşifler, belki yeni dostluklar, iyi kötü yeni havadisler ve de en değişmeyeni, yeni yeni hayaller...
...
demek.

Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun?

Ufak tefek şeyler beni mutlu eder zaten. Beklentlerin ne kadar büyürse hüsranı da o kadar yaralayıcı olabiliyor. Kızımın hip*hop'çılar (abartmıyorum) gibi dansetmeye devam edişi, kocamın benim için pişirdiği hamsi tava, daha bir sürü şey. Yok öyle gereğinden fazla para pul beklediğim, zaten çok zenginim ben :P.

Yeni yıla dair mesajın nedir?

 Ne diyeyim, dilediğince geçirsin herkes yeni yılın her gününü. Her bakımdan bonkör bir yıl olsun 2011.

5 yorum:

  1. güzel bir yıl geçirmeniz dileğiyle:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. İnşallah dilekleriniz beklentileriniz hayırlısı ile gerçekleşir.. ve dediğiniz gibi sağlık da sağlık .. o eksik olmasın hiç. sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Betül,
    teşekkür ederim.

    Deli Anne,
    sağol. Hepimizin dilekleri gerçekleşir umarım.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bütün dilekleriniz gerçek olsun. İstediğiniz gibi bir yıl geçirmeniz dileğiyle. Bende Defne nin buklelerinin uzmasını bekliyeceğim:)

    YanıtlaSil
  5. Hi, i just want to say hello to the community

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails