16 Aralık 2010

Huysuz ve tatlı keçi!



Bıkıp usanmadan günde belki 100 defa üst kata çıkmak üzere merdivenlere koşarak yol alan ve izin verildiğinde merdivenleri kendinden beklenilmeyecek bir hızla tırmanan...
Cep telefonunun oyuncak olanının yüzüne hiç bakmayıp, gerçeğini (tabii ki kapalı) elinden düşürmeyen ve çok ciddi iş görüşmeleri yapan, arasıra da anneannesini arayan...
Şu sıralar en favori yemeği yumurtalı ıspanak kavurması olan...Mandalinasını kendi kendine soyup, bir güzel yiyen...
Beni seviyor musun diye sorduğumda başını göğsüme yaslayan..

    ...keçi bizim evde yaşıyor.






26 yorum:

  1. ama o keçi dünyanın en yenilesi keçisi !! annesi benim için de ısır onu ! :))

    YanıtlaSil
  2. o keçinin mandalina soyan ellerini de, saçındaki tokaları da, kendisini de yerim ben:)

    YanıtlaSil
  3. o ellerden soyulan mandalinanın tadı nasıl da tatlı oluyor değil mi?

    YanıtlaSil
  4. Ama bu velet gittikçe alem bir tatlılık abidesi oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Ben o keçinin iki belik saçlarını yerim yaa maşallah ona:)

    YanıtlaSil
  6. Canım mutfak robotum,
    ısırdım bile :).

    Betül ve Beyhan teyzeleri,
    teşekkür ederiz.

    Anne müdürüm,
    ben de evin babasını bak kızını birgün yeri haa diye tehdit ediyorum :P.

    Defne Naz,
    kesinlikle!

    YanıtlaSil
  7. Kıymet,
    sağol güzel arkadaşım.

    Deli anne,
    teşekkürler.

    Bengi'ciğim,
    o zaman ben de senin Duru'nu yerim ona göre :D.

    Nymphea,
    teşekkürler. Saçlar pek havalı değil mi?

    YanıtlaSil
  8. ...bizde o güzel keciyi cok uzaklardan öpüyoruz.

    sevgiler,
    canan

    YanıtlaSil
  9. tatlı keçi tatlııııı :)

    YanıtlaSil
  10. insanın durmadan beni seviyor musun diye sorası gelir yaaa..

    öpüyorum güzel keçiyi:)

    YanıtlaSil
  11. büyüttün valla Defne ya, şuna bak hele! oğlak bu oğlak! zıp zıp oğlak hem de!

    YanıtlaSil
  12. Cok seker masallah.

    Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta sonu diliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Canan ve Deniz teyzeleri :),
    teşekkürler.

    Annesi ve Defnesi,
    kesinlikle öyle oluyor ama sonunda sıkılıp kaçıveriyor :P.

    Açalya'cığım,
    canım benim!

    Aybike'ciğim,
    sağol canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  14. O tatlı keçilerden bizim evdede var!"Annem diyerek sarılıp öpmesi" her şeye değer...

    Sağlık ve huzurla büyütün minik kızınızı,çok tatlı maşallah.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Çooook tatlı bir keçi bu:). Maşallah. Benim için de onu kocaman öper misin Defnecim?
    Bu arada ben de Temmuz gibi hala olacağım, çok heyecanlıyım:))).
    Sevgiler..
    aslı

    YanıtlaSil
  16. merdivenlerden çıkma,düşersin. bize gel, emre abinle oynarsınız. size güzel yemekler yaparım.sonra etkinlik yaparız. yarım saat çizgifilm izleriz. ne dersin????

    YanıtlaSil
  17. Ab-ı Hayat,
    teşekkür ederim güzel dileklerin için. Hakikaten herşeye değer.

    Aslı'cığım,
    saüol canım benim. Ne güzel bir haber bu! Hala olmak da muhteşem birşey. Ben de sarı kuşumun halasıyım ya oradan biliyorum.

    Nihaan,
    yazdıklarını okuyunca kızımı alıp yanıma koşa koşa gelmek istedim ... Sağol.

    YanıtlaSil
  18. Bu tatlı bıcırıkla çok keyifli bereketli sağlıklı huzurlu bir yıl dilerim.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  19. Cok tatliymis bu cici kiz. Sevgiler Berlinden...

    YanıtlaSil
  20. Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

    - Daniel

    YanıtlaSil
  21. çok sevdim ben bu tatlı keçiyi!
    annesi de ne güzel anlatıyor geliverip sevesim geliyor :)

    YanıtlaSil
  22. Ruhdağı ve Nesrin,
    teşekkürler.

    Tatlı Yağmur'un güzel annesi,
    saüol. Biz de sizi buralardan seviyoruz ve kocaman kucaklıyoruz.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails