03 Aralık 2010

Sonbahara Veda Ettirildim.


Evet evet tam da böyle oldu, tatlı bir el alıp süpürgeyi sonbaharın söz dinlemez sarı örtüsünü kaldırıverdi ortalıktan. Olması gereken buydu belki de, herşeyin bir zamanı vardı ve işte o vakit gelmişti. Bir türlü vedalaşmak istemeyen sonbaharı Duru usulü kovaladık ama... bana mısın demedi. Bugün, hatta şimdi Duru uykunun taa içindeyken giriverdi yine pencereden içeri yağmur sonrası güneşiyle. Isıttı beni. Pencereyi açtım sonuna kadar, ağaçların dallarına tutunmaya çalışan parlak yağmur damlalarını daha iyi görebilmek, kuşları daha iyi duyabilmek için.

Ve de baktım ki yine ortalık sapsarı. Görmesin benim adı gibi duru kızım, kışa hazırlık temizliğinin gitmemekte direnen ve bence çok da iyi eden sonbahar tarafından sabote edildiğini.



15 yorum:

  1. duru harikaa...

    yeni yıl havasına girmek isteseniz
    yeni yıl mimi gönderdim : )
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bayıldım resimlere ya çok ama çok güzel yerim ben o süpürge tutan elleri.

    YanıtlaSil
  3. Ne hamarat bir kuzu bu maşallah..:))

    Canım sen Ankara'da mıydın?
    Biz Ankara'lı blogger anneler oyun grubu kuruyoruz katılmak istersen mail atabilirsin bana..handeorkun@yahoo.com

    YanıtlaSil
  4. Ay yerim ben o eli süpürgeliyi yaa

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Betül,
    bundan sonraki postumda mim görevimi yerine getireceğim. Teşekkürler.

    Defne Ela şekerinin annesi,
    sağol. Görmeliydin nasıl da hararetle çalışıyordu o minik elleriyle pamuk kızım.

    Hande'ciğim,
    Ankara'dayım ya :). Ne güzel bir fikir. Şu sıralar iş bakımından yoğun günler geçiriyorum ama .ok da isterdim katılmayı kuzucuğumla. Bir blog arkadaşımla ben de Ocak ayında bir buluşma düzenleyelim diyoruz ama bakalım neler yapabileceğiz. Haberdar ederim.

    Eylem,
    yeme yeme, ben ne yaparım sonra :P. Tatlı Nehir'e öpücükler.

    YanıtlaSil
  6. Maşallah pek tatlı Duru, bir o kadar da hamarat:). Yapraklar hiç bu kadar güzel temizlenmemiştir eminim.
    Sonbaharla iyiydik bu kış da nerden çıktı ki şimdi;).
    Sevgilerimle..
    aslı

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Defne,
    Kaç gündür blogumun 555. takipçisi kim olacak diye heyecanla bekliyordum:))
    Tataaammm:)) Talihli sensin:))
    Minik Duru'ya Pino teyzesinden yakın zamanda bir sürpriz gelecek:)
    Bu minik Duru'nun 2011 yılı şansı olsun değil mi:))
    sevgiler koskocaman:)))

    YanıtlaSil
  8. Aslı'cığım,
    süpürülen yaprakların yerinde yenileri var şimdi. Kış bizim tarafımızdan dört gözle beklenmese de Aralık'tan 5 gün yol aldı bile :). Artık elimiz mahkum, yaşayacağız bu kışı da... Sağlık olsun da...
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  9. Pınar'cığım,
    ben senin uzuuun zaman önce tanıştığımızdan beri takipçinim biliyorsun ama sessizce :). Bir de verdiğim uzun aradan sonra takip ettiğim linklerde epeyce bir karışıklık oldu, vakitsizlikten yeni yeni düzene sokabiliyorum. Baktım ki gözümden kaçmış, izlemeye aldım hemen ama hiç farketmemişim 555. olduğumu. Bunu bekliyor olman bile bana hoş bir sürpriz oldu, bakalım bukleli :) ve de şanslı kızımı ne bekliyor... Şimdiden teşekkür ederiz.
    Öperim seni ve de şekerlerini.

    YanıtlaSil
  10. Canım biz cumartesi günü buluşmayı düşünüyoruz kahvaltı için Çukuramambar'da , gelmek istersen haberleşelim..

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Defne,
    Mail adresini bulamadim sitede.. bana mailini atabilir misin? sevgiler kocaman:D

    YanıtlaSil
  12. ne güzel renkler dimi..güzel bir kış geçirirsiniz umarım..

    YanıtlaSil
  13. Hande'ciğim,
    malesef benim için uygun bir gün değil :(.
    Başka bir zamn görüşebilmwk dileğiyle.

    Pınar'cığım,
    bloguna yorum bıraktım :).

    Uğurlu gelecek,
    hoşgeldin,çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. supuruyor yaa,insanin ici erimez mi,yiyesi gelmez mi
    Bu arada nasil guzel bir bahce orasi.Ben sizi Istanbulda saniyordum,baska yerdemisiniz?
    Sana degisik tohumlar alip yollayasim var simdi:)
    Turuncu balkabagi tohumlarini da hazirladim bir iki blogger arkadas isin ,ister misin? (gerci o zarif ciceklerin yaninda koca turuncu kabaklar nasil olur bilemem!) hehhee

    YanıtlaSil
  15. Yeliz'ciğim,
    ilk 2 fotoğraf bahçemizden değil, bahçemiz için çiçekler satın aldığımız çiçekçiden :). Diğerleri bizim bahçemizden, küçük bir bahçe ama bizi keyiflendirmeye yetiyor.

    Bu arada biz Ankara'da oturuyoruz. Ben o tohumları hem de nasıl isterdim ama 2011 ve sonrası 2 sene için yurtdışı tayini bekliyoruz. Bu nedenle evizimizden uzak kalacağız. Ama benim tohum hakkım baki kalsın olmaz mı? :) Dönünce kullamayım hakkımı ben. Çok teşekkür ederim canım arkadaşım.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails