19 Ocak 2011

Rötarlı yazı!

  • 2011'in ilk gününden bu yana hastayım. Şunun şurasında iki gündür boğazımda hükümdarlığını ilan etmiş olan gıcık öksürükten de kurtuluyor gibiyim. Nasıl bir virüs ise artık, yapıştırdı resmen. Ha lafın gelişi yapıştırdı diyorum çünkü yatarak dinlenme fırsatım olmadı. Arkasından Duru kuzusu, sonra da kocam hastalandı. Kızım iki günde atlattı şükürler olsun ama kocam her zamanki gibi pek nazlıydı. Şu naz hanım bana neden uğramaz hiç ya da neden benim de naz etme-eyleme becerim yok. Hamileliğimde de uğramadıydı ya zaten :). 
  • Bir de şu kocamın yurtdışı görevi nedeniyle gideceğimiz ülkenin belli olmayışı. Hoş beklentilerimizi en alt düzeyde tutmaya çalışıyoruz. Yok öyle sırtımızı dayayabileceğimiz kodaman aman yanlışlık oldu :P kocaman bir duvar. En kötüsü olacak olsa bile belirsizlik öldürüyor insanı. 
  • Adı gibi Duru kızım son 1 aydır pek birşey yememiş olsa da (neyse ki emiyor), büyüyor. Mandalina, muz ve tatlı şeyler dışında demek daha doğru olur. Geçen hafta babası işten gelip o da kapıda karşıladığında babasının nasılsın sorusuna tam ve net olarak iyiyim diyerek anne babasını ağızları açık bırakan bir şeker o. Tesadüf mü diye ara ara sorulup birkaç kez daha aynı cevap alınınca tarafımızdan bunun bir tesadüf olmadığı da anlaşılmıştır. Arada "yemem, vemem, tamam, Du-yr-u gibi kelimeler de havada uçuşuyor.
  • Bir evin nasıl dağıtılabileceğine defalarca tanık olmaktayım şu sıralar. Ve de bir sandalyenin, çoğunlukla da tekli koltuğun üzerinde ayağa kalkıp bilimum akrobatik hareketlerin günde bıkmadan bilme kaç kere yapılabildiğine. Merdiven keçisi tırmanmaya ara verdi son günlerde. Akşam olunca tuş vaziyette kalakalıyorum, içinde hiç bitmeyen bir enerji topuyla yaşayan bir kızım var. Yok yok şikayet etmeyeyim, bir köşede biblo gibi oturan bir çocuk beni kesinlikle mutlu etmezdi.
  • Kuzenini görünce kıkırdamaya başlıyor. Sarılmalar, sokulmalar, dürtmeler, öpmeler geliyor arkasından. Bir de halasının sarı kuşu-kuzen kıskançlık krizlerini  atlatabilse.
  • Son zamanlarda kızımla hiç fotoğraf çektirmediğimi farkettim, içim tuhaf oldu, canım acıdı sanki. Hep babasıyla çekmişim, hem de istekle, bayıla bayıla ama kıskandım sonra bakınca :D.
  • İşte bu kocaman belirsizlik ve de hastalık elimi kolumu bağladı, yazamadım 1 aydır. Hoş blogda hiçbirşeyin eskisi gibi olmadığını farkettim bu arada. Yorum bırakılması kaygım hiç olmadı da bu güne kadar, yine de nerelerdesin sorusunun muhatabı olmayı beklemişim herhalde ki merak edilmemiş olmak zaten hassas olan ruhumu birazcık etkiledi gibi. Bir dönem verdiğim uzun aranın götürdüklerinden biri de bu olsa gerek.  Neyse paylaşmaya devam.
  • Kızımın kaç aylıktan beri pek hoşlandığı oyuncağı, mutfağımın kıymetlilerinden salata kurutucusu tam da karşımda bana bakıyor şu anda, hem de salonun ortasında.
  • Yarın antipatik duygular beslediğim icra dairelerinde işlerim var. Kendimi şimdiden telkin etmeye başlayayım bari. İcra müdürlükleri adliyenin en güzel mekanlarıdır diye hemen şimdi kendi kendime söylemeye başladım bile. 
  • Kedilere gelince, ben onları biblolarda, kupalarda, çoraplarda falan seviyormuşum meğer. Bir de pencerenin diğer tarafında kızıma arkadaşlık yaptıklarında... Kötü müyüm ben, yoksa katı mı?

15 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, bende de bu ara ufaktan bronşit durumu vardı..Salgın sanırım..Aman kuzulara bir şey olmasın da..

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun...
    konuşmalarıda ne tatlı oluyordur
    ece bana baba diyo hala:)
    salonumuzun orta yerinde de süzgeç var:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. kediler konusunda hemfikirim :)acil şifalar.

    YanıtlaSil
  4. hasta olmanın en iyi yanı iyileşmek heralde, insan yeniden farkediyor güzellikleri, size de çok geçmiş olsun, Duru öpüyor Duruyu :)

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle çok ama çok geçmiş olsun. İnan her gün bloğunu açtım acaba birşeyler ekliyorsun ve bende mi görünmüyor diye. Neyse artık sık sık uğra seni ve Duruyu marek ediyorum. Hoşçakal sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. defnecim geçmiş olsun hepinize
    bizde de kaan hasta iki gündür ne yese, içse kusuyor:(
    serumsuz atlatmaya çalışıyoruz. aksi gibi yarın da ankara'ya geliyorum bir toplantı için.
    konuşmasına çok sevindim. ben de merakla bekliyorum ne zaman anne den başka kelime söyleyecek diye:)
    kediye ben de hevesleniyorum bir zamandır ama Gökhan dün akşam noktayı koydu: Kaan 10 yaşına gelince alabilirmişiz:)
    kendinize çok çok iyi bakın

    YanıtlaSil
  7. Ne fena olmuş o icralar gerçekten de...
    Bir kurum vekili olarak ben hep asliye-sulh koridorunda olduğumdan bilmiyordum.
    Dün bir arkadaşımla buluşmak için uğradım koridor dolap dolu kasvetli...
    Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Hande'ciğim,
    sağol. Aman aman kuzulara birşey omasın!

    Betül'cüğüm,
    teşekkürler. Kafası karışmış kuzunun, bol bol konuş onunla annesi hem de büyük adamla konuşur gibi. Süzgeç yeni yeni kurtuldu bizim pamuk kızın elinden :).

    Açalya ünlü kişisi :),
    sağol.

    YanıtlaSil
  9. Küçük Mucizem,
    sen de mi? :) Teşekkürer.

    Sevgili isoon,
    kesinlikle öyle. Duru da Duru'yu öpüyor :D.

    Defne Naz'ın tatlı annesi,
    ilgin eni çok mutlu etti. Karşılığı olduğunu unutma sakın. Defne ile maceralarınızın sıkı takipçilerindenim ben de. Öperim seni ve şekeri.

    Ayşegül'ciğim,
    çok üzüldüm şimdi. Kaan paşama acil şifalar. Her çocuk farklı, o da yakında neler neler söyleyecek, sizin de ağzınız bizim gibi bir karış açık kalacak. Kedi mi, yok ben almayayım :P.

    Hülya'cığım,
    hem de ne kasvet. Ben pek fazla icra işi almam ama birkaç hatırını kıramadığım müvekkil ve ilamlı icalar işte. Kaçış yok malesef.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Defnecim senin yazılarını okumak, sizlerden haber almak beni çok mutlu ediyor..Sakın öyle unutuldun falan sanmayasın ben sık sık uğruyorum aslında yeni yazı var mı diye. Ama evde tatlı, hareketli bir kuzu olunca da bütün zamanını onun aldığını tahmin edebiliyorum..
    Umarım hepiniz iyileşirsiniz. Zaman hep güzel gelişmeleri getirsin size.
    Öpüyorum:) Sevgiler..
    aslı

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun,bende sırf biz bu keçi gribine yakalandık sanıyorduk :) ne illet bişeydi dim,tam geçti derken gene başlıyordu.hele hamile hamile mahvetti öksürük beni,sevgiler.prenses-ece.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Canım çok geçmiş olsun ne zamandır yazamamıştım ancak fırsat oldu bugün..nerelere gidiyorsunuz yahu? yeni gelişmeler var sanırım. duru da yine en tatlı halleriyle koşuşturmaya devam ediyorum sanırım öpüyorum onun güzel yanaklarından..umarım bir an evvel iyileşirsin canım..haberlerini bekliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. geçmiş olsun yaa ne hastalıkmış :( bizde de aynısından hala mevcut :(( önce kızım şimdi de ben

    YanıtlaSil
  14. geçmiş olsun çok, yeni yazıları da bekliyoruz :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails