01 Şubat 2011

Öküz okuyor ben bakıyorum!

Nasıl özeniyorum bu öküze bir bilseniz. Nispet yapar gibi bana, okuyor da okuyor.
Ben ne yapabiliyorum? Hiçbirşey! Bana inat okudukça gıcık oluyorum ona. Oysa doya doya istediğim gibi ve istediğimi okuyabildiğim zamanlarda uluslararası hukuk masteri yapan kocama muziplik olsun diye aldığım bir armağandı. Taa Amerika kıtasından buralara sapasağlam gelmiş olabilirsin sevgili öküz ama böyle nispet yapmaya devam edersen olacaklardan sorumlu değilim...

Şaka bir yana ben dilediğimce kitap okuyabilme aşkıyla yanıyorum. Duru henüz yürüyemiyorken ve dolayısıyla ben ve o daha az yoruluyorken geceleri pamuk kızımın bana bahşetiği kadar olan uykumdan bile feragat edip okuyordum. Hem de kocaman bir keyifle.

Son aylarda is ben kitap okuyabilmek şöyle dursun, kızımız uyuduğu zaman ancak zorunlu ihtiyaçlarımı, dosya işlerimi, ve evimizin gereklerini hale yola koymaya çalışıyorum.
Bu arada okuduğum kitaplar kuzunun o cıvıl cıvıl, neşeli, eğitici ve de 0-2 yaş kitaparından ibaret :P. Kitaplarım tüm ihtişamıyla evin çeşitli  köşelerinde karşıma çıkarken ben esaslı iç çekişlerimle eşlik ediyorum onlara. 

Gidip şu öküzü ortadan kaldırayım... en iyisi...

NOT: Kendisi aynı zamanda bir müzik kutusudur :).

10 yorum:

  1. Bu okuz pek sirinmis Defnecigim:))
    Yurtdisi belli oldu mu merakla takipteyim:))

    YanıtlaSil
  2. anneannedeyiz ya boşlukta kaldım gidip kitap depolamak istiyorum.
    -nispet gibi olmasında:)-

    kuzunun cıvıl cıvıl kitaplarından da paylaşabilirmisinz:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar entellektüel bir öküzmüş bu, kitap, müzik falan.

    Öğlen uykularını da bitirdiğinde hiç zamanın kalmayacak ama geceleri daha çok zamanın olacak o zaman da çünkü erken yatacak tüm gün yorulduğu için.

    YanıtlaSil
  4. gözüm korktu valla bunları okuyunca :) öküzler de şahaneymiş ama...

    YanıtlaSil
  5. çok manalı bir öküzmüş:).. üzülme ara ara hatta uzun süre ara verdiğimiz oluyor kaldığın yerden devam edersin..

    YanıtlaSil
  6. Zeynep'ciğim,
    yok daha bir haber, beklemedeyiz.

    Betül'cüğüm,
    gibisi fazla, nispet olmuş bile şekerim :). Oooh keyfini çıkart emi!

    Açalya'cığım,
    hakikaten öyle :). Ne günler bekliyor beni desene.

    Sevgili Mine,
    korkalısın zaten :P. Tek bir öküzün değişik pozları bunlar.

    Uğurlu Gelecek,
    evet evet manalı :). Tuhaf bir boşlukta hissediyorum kendimi kitap okumayınca.

    YanıtlaSil
  7. Aynı durum bizde de var. Defneden önce defneden sonrası diye. Önceden harftada bir mutlaka kitap okurdum şimdi ise elimdeki kitap aylarca sürünüyor.( Son okuduğum kitap hariç.)Seni çok iyi anlıyorum. Defnenin kitapları olmasa okumayı unutacağım herhalde:)))

    YanıtlaSil
  8. Bu arada öküzünüz çok şirin bişeye benziyor

    YanıtlaSil
  9. seni ne kadar iyi anlıyorum bi bilsen
    başlığa da estaaağfurullah diyorum :)

    YanıtlaSil
  10. defnecigim,

    o sevimli öküzü yerinden kaldirsan da degisen malesef hic bir sey olmiyacak! ben sera-mina dogduktan sonra kitaplarimi özlüyordum, ama deniz-can in dogumundan sonra hic olmuyor...degisen bir tek sey yok...o da okuyamadigim halde kitap almaya devam eden canan :-)

    öptük sizleri,
    canan

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails