16 Mart 2012

Balık İzlerinin Sesi




"Dürüst ve içten olmanın birbiriyle ilişkisi hiç de sanıldığı kadar yakın değildir. her dürüst davranışın içten olduğunu, her içtenliğin de dürüstlüğünü savunmak nereye kadar inandırıcıdır?" (s.152)

Buket Uzuner'in 18 yıl önce okuduğum Balık İzlerinin Sesi kitabından. Gençlik yıllarında okuduğum bu kitaptan pek çok cümle, hayata bakışıma yön verdi diyebilirim. Yukarıda yazılanlar ise insan ilişkilerinde kulağıma küpe yaptıklarımdan biri. Belki biraz şüphecilik barındırıyor içinde ama büyüdükçe onun da sınırlarını ayarlayabiliyor, ayrımına varıyorsunuz.

5 yorum:

  1. Buket Uzuner'i okumayi cok severim. O kadar akici ki dili, hayattan, sokaktan, bizden... Icinde bilgilendiren ve boyle yon veren cumlelerle birlikte!

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten öyledir.

    Bu aralar, yazın Türkiye'ye gidince almak istediğim kitapların listesini yapıyorum. Nasıl bir mutluluk yayılıyor kanıma anlatamam. Buket Uzuner'in de okumadığım birkaç kitabı var.

    YanıtlaSil
  3. blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin Sevda. Hemen ziyarete geliyorum, çay isterim ama :).

    YanıtlaSil
  5. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    çay makinesi

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails