12 Mart 2012

Biz bu hafta ne yaptık?



Bugünden itibaren "Biz bu hafta ne yaptık?" her hafta genellikle aynı günde bu blogda yer alacak. Her hafta bir aksilik olmadıkça, pamuk kızımla yaptığımız aktiviteleri yayınlayacağım. Ben diğer anne bloggerların çocuklarıyla yaptıklarından etkilendim çoğu zaman ve beğendiklerimi, kızımın severek yapabileceklerini uyguladım. Belki sizin ve çocuğunuzun da hoşuna gidebilecek birtakım uygulamalar bulabilirsiniz burada. Tasarımı bana ait olan birincisini sevgiyle sunarım :).

Malzemeler; havlu peçete ruloları, suluboya (Duru seviyor, su var ya işin içinde, bayılıyorlar.) veya tercihe göre diğer boyalar. Kırtasiyeden alınmış yapıştırmalar (elmalar), plastik göz, kedi bıyığı, ağız ve burun. Bulamazsanız kendiniz de çocuğunuzla birlikte boyayarak yapabilirsiniz. Yine kırtasiyeden alınmış ponpon kulaklar. Bir de yuvarlak dizayn edilmiş köpükler. Başka bir yuvarlak malzeme de kullanılabilir. Bu faaliyetimizde hazır malzeme çoktu ama boyamaktan ve yapıştırmaktan pek hoşlanan kızım çok eğlendi elma ağacını ve kediyi yaparken.

NOT: Fotoğraflar ışığı kötü bir ortamın kurbanıdırlar.

16 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuşlar. Oh benim içinde iyi oldu. Kopya çekmek serbest mi? Etkinlik bulacağım diye aranıp duruyorum. Önce size sonra bize kolay gelsin.
    Kocaman öpüldünüz :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Lafı mı olur, biz bugün kopya çektik mesela. Kavanoz süsledik :).

    Bizden de öpücükler.

    YanıtlaSil
  3. Defnecim ben de çok ihmal ettim blogumu, blogları gezmeyi..Bir de baktım başka diyarlardan yazıyormuşsun bu kez. Umarım her şey yolundadır oralarda. Bu aktiviteler ne tatlıymış böyle. Bu fikirler şimdi olmasa da ileride mutlaka işime yarayacak:). Tatlı prensesi ve seni kocaman öpüyorum:).
    aslı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Aslı'cığım,
      buralarda biraz zorlanıyor olsak da idare etmeye çalışıyoruz. Umarım sen de vakti geldiğinde annelik mucizesini yaşayanlardan olursun ve minik mucizen için bu fikirleri kullanırsın.

      Biz de seni kocaman kucaklıyoruz.

      Sil
  4. Canım ya ben senin eklediğin postları göremiyorum. Sen dün Buket uzuner diye bir post eklemişsin. Kumanda panelinde gözüküyor ama bloğuna girince gözükmüyor. Haftanın aktivitesi etkinliğinde de aynı şey oldu. ancak bir iki gün sonra görebildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle ki; yanlışlıkla taslak olarak kalacakken yayınlayınca ve de hatamı anlayıp geri alınca, işte öyle havada asılı kaldılar :P. Sanırsın acemi blogger!

      Sil
  5. Cok guzeller, elerinizesaglikanakiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan'cığım, teşekkür ederiz.

      Sarı kuşlara bizden selamlar :).

      Sil
  6. Bu seri cok isimize yarayacak gibi :) Kucuk ellerin ellerine saglik! Evren(Basit bir yasam)'in Ben ellerimle serisine eklebilirler!

    Yalniz niye aktivite? Oyun desek :P Su Montessorici aktivite lafi niye ise bana pek dokunuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Aktivite" özellikle seçtiğim bir kelime değil, çünkü ben montessori takıntılı annelerden değilim. Şöyle bir incelemiştim bir ara. Oyun da denilebilir ama tam da oturmuyor yerine. Boşver Dilek'ciğim adı ne olursa olsun, böcüklerimize faydası olsun, hep birlikte eğlenelim. Seni mi kıracağım arkadaşım? Adını "Bu hafta ne yaptık?" koyuyorum.

      Sil
  7. :))) Tesekkurler :))

    Bahsettigim ben ellerimle dizisinin yazilarini buradan http://basitbiryasam.blogspot.com/2012/01/bugun-ben-ellerimle-tamam-mi-devam-mi.html okuyabilir, buraya da http://basitbiryasam.blogspot.com/2012/03/bu-ay-ben-ellerimle-mart-2012.html yaptiklarinizi ekleyebilirsin.

    Yandaki etiketlerde ellerimle var. Ben cok seviyorum bu ellerimle davasini :) Benim blogda da neden onemli oldugu var. Beynimizi bile calistiriyormus :) Sag yari ile sol yari arasinda iletimi saglayan bolgeyi calistirip, bizi daha akilli yapiyormus :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşkekkürler, şimdi uğrayıp bakacağım linklere.

      Sil
  8. ellerinize sağlık... çok güzel görünüyor aktiviteleriniz...blogger annelerden geliyorum....sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emine, hoşgeldin. Ve çok teşekkür ederiz.

      Sil
  9. başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    çay makinesi

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails