17 Mart 2012

Kendime Serzeniş


Bu blogu yazmaya başladığımda ağırlıkla yemek ve pasta tarifleri vardı. Hala birçok arkadaşımın blogunda yemek blogları arasında yer almam da bundandır. Fakat son yıllarda pek çok uzun süreli ara verişim oldu.  Pişirmeye? Tabii ki hayır, mutfakta herdaim bir telaş vardı. Ama evdeki pamuk prenses, annesi hep yanında olsun istediğinden, annesi de pamuk prensesin fotoğraflarını çekmeye ağırlık verdiğinden, pişirilen herşey poz vermeye fırsat kalmadan kalmadan mideye indirildi.. Önceliklerin değişmesi ve üstüne yorgunluğun getirdiği üşengeçlik. Birçok blogger arkadaşım yeni tarifler beklediklerini açık açık belirtmişlerdi oysa...

Şu son günlerde bloguma yeniden  hayat öpücüğü vermişken, pişirdiklerimi daha sık paylaşasım var. Yeniden fotoğraf makineme aşkımı ilan edip, yola koyulmalıyım. Uzak değil, hemen şu soldaki bizim mutfak!

20 yorum:

  1. Severim yeni tarifler denemeyi,daha doğrusu severdim..Rüya'dan önce evdeki tüm zamanım mutfakta geçerdi,gerçekten mutfak terapi gibi :)) bekliyorum yeni tarifleri..yapamasam da mutlaka not alırım çünkü :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüya'da,
      benim için de terapi sayılabilecek şeyler arasında mutfak, bir de fotoğraf çekmek. İkisini bir birleştirebilsem olacak bu iş :). Eski tariflerimden de hoşuna gidenler olabilir, benden söylemesi.
      Sevgiler.

      Sil
  2. defnecim ekledim bloğunu ve beğendim yazılarını okumaya başladım kızında sen de çok tatlısınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı Naz'ın sevgili annesi,
      Bu güzel sözler için teşekkürler. Umarım blogumu turlamaktan keyif alırsın.

      Sil
    2. Cidde de yabanci olarak calismaya gelenler nerde kalabilir acaba?Esim is icin gelecek oneriniz varmi kiralik daireler icin ama sadece yabancilarin rahatca yasadigi compoundlardan bahsediyoru

      Sil
  3. Defmecigim bebekten once vakit coktu haliyle mutfaga girip yeni tatlar denemek dahada kolay ve zevk vericiydi,heleki fotograflamak ayri bir zevkti.benim icin halada oyle mutfak ama gel gorki seni bekleyen minik dahada onemli bir surede olsa yeni hayatimiza alisip bir duzen tutturana kadar bende uzak kalmasamda soyle bir gelip gececegim mutfagimdan galiba.sanada cok ama cok kolayliklar diliyorum canim...

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fatma, teşekkür ederim. Bence sen de mümkün olduğunda bizimle paylaşmalısın yaptıklarını. Fotoğrafların çok etkileyici.

      Bakalım ben eski performansımı yakalayabilecek miyim? :)

      Sil
  4. Canım arkadaşım ,bekliyoruz tariflerini. Ne olur şu benim kızçeme sebze sevdirecek tariflerin de olsun. Hiç sebze yediremiyorum. bu yüzden sürekli tuvalet sorunumuz var :(( Öpüldünüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince paylaşmaya çalışacağım. Biliyorsun emzirmeyi bırakırken bir şikayetim de Duru'nun düzenli ve yeterince yemeklerden yememesi idi. Biraz biraz düzeldi sanki. Eğer keyfi yerindeyse, canı da istiyorsa brokoli de yer bizim pamuk kız enginar da. Bir de anası gibi meyve düşkünü ya ondandır tuvalet sorunumuz yok şimdilik.

      Bir düşünelim bakalım adaşıma neler yapabiliriz?

      Öperim tatlı yanaklardan.

      Sil
  5. Defnecim hadi artık bekliyoruz tariflerini, özlettin kendini, kuzuzuğuda öp kokla bizim için, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cığım, canım arkadaşım, sağol. Ben de özlüyorum eskisi gibi blogumla ve blog arkadaşlarımla daha hair neşir olmayı. Memnuniyetle öperim kuzucuğumu :).

      Ben de sizi sevgiyle kucaklıyorum.

      Sil
  6. :) Hoşgeldiniz. :) Hoşbuldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik elli İpek'in annesi, teşekkürler. Kesinlikle hoşgeldin :).

      Sil
  7. Valla sen ne yazsam kabulüm:) yemekleri de özlüyoruz tabi:)fotoğraflarla yeni haberlerini heyecanla bekliyoruz. Öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Defnecim ben şahsen o güzel yemek tariflerini sabırsızlıkla bekleyenlerdenim:).
    Çook öptüm. Sevgiler:).
    aslı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'cığım, sağol. Ben de seni öpüyorum tatlım.

      Sil
  9. Merhaba, Ben de şu fotoğraf çekme işini bir türlü beceremiyorum. Yapmaya başlıyorum. Bakıyorum ki bitmiş. Fot. çekmek aklıma gelmemiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurgül hoşgeldin. İçine sinecek fotoğrafı çekmek de bir mesai ve dolayısıyla vakit işi. Eh o da annelerde pek kısıtlı oluyor :). Bekler mi yemek, bir bakıyorsun yenmiş-bitmiş.

      Senin dikişlerin de ayrı güzel bu arada.

      Sevgiler.

      Sil
  10. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    çay makinesi

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails