04 Nisan 2012

Başlığa gerek yok...




* Arasında karbon kağıdının unutulduğu günler yaşıyorum.

* Çoraplarımın topukları nedense döner benim. Özlüyorum. Burada ayaklar hep yalın. Ve sebep, hep o bıktırıcı sıcak...

* Kitaba hasretlik olur mu? Henüz okumadığım kitapları düşlüyorum...

* Kaç sardunyam vardı hatırlayamıyorum. Arkadaşlıklarını ise unutamıyorum...

* Ankara'nın kara simidini özledim. Yanında çay, eh hadi biraz da beyaz  peynir olsun. Bir de yediğim simidin susamları dişlerimde kalsın  istiyorum... 

* Annem kek yaptığında kapta kalan hamur kalıntısını, çiğ yumurtanın başımıza getirebileceklerini düşünmeden parmak parmak yaladığımız organik çocukluk günlerimizi özlüyorum...

* Alnımın bir köşesindeki minik ben aynı eda ile gitmiş kızımın alnının köşesine konuçlanmış ya, bundan egoist bir haz duyuyorum...
 
* Bir konuda yazmak istiyorum, hem de çok. Engel oldukları için haklı nedenlerime veryansın ediyorum.

* Bazı günler, hani şu yıllanmış eller gibi yorgun hissediyorum...

* Üzerimde nasıl başedeceğimi bilemediğim bir suskunluk, bir ağırlık var...

* Gerçekleşemiyorum bu şehirde ben.


30 yorum:

  1. Rutin güzeldir. En azından kayıp yoktur, hasta yoktur...
    mevsimsel olabilir mi yazdıkların?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, rutin herbirimizin hayatında yok mu zaten? Belki biraz özledim oraları, 8 ay oldu ya geleli... Sağlık var ya, gerisi laf-ı güzaf :).

      Sil
  2. o kek kabının içine atılan parmak nasıl tatlıdır ama :) inşallah özlemlerine kısa zamanda hayırlısıyla kavuşursun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Filiz. Ah o günler...:)

      Sil
  3. canım o aslında dönemlik bişey,yani bu mevsimde bizde burlarda melankoliğiz.ama senin daha haklı sebeplerin var.simiti bile özledim demişsin ya,ben hergün okulda yediğim simidi hiç önemsemediğimi hissettim ve illa kaybetmek mi lazım diye sordum kendime.yazın bende farkındalık uyandırdı valla:)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok burada öyle bahar falan, öyle birşey değil. Ayrılık uzadıkça özledim oraları, ailemi, arkadaşlarımı. Yemeye devam simidi, benim için keyfini çıkart emi :)

      Sil
  4. Özlem duymak zor arkadaşım. nerede olduğun önemli değil eğer sevdiklerin yanında yoksa her yer senin için gurbettir. Bir çok şeyi özler insan. Umarım en kısa zamanda dönersiniz.O zaman istediklerini doya doya yaparsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım arkadaşım. Defne'mi ve seni sevgiyle kucaklıyorum.

      Sil
  5. Ahh ben de burada aynı şeyleri hissediyor ve yaşıyorum. Yine de geçici olduğunu düşünüp bir adım olarak görmeye çalışıyorum, daha güzel bir hayata atılan zor adımlar. Böyle zorluklar aslında bizi daha biz yapıyor, daha anlamlı geliyor hayat ve anılar daha da kıymetleniyor. Sevdiklerimizle aynı gökyüzünü paylaşıyor bile olsak, uzaklığın acısı her daim yüreğimizde ağır bir taş gibi. Bu günlerin bir an evvel geçip gitmesini diliyorum ikimiz için de. Kocaman öpüyorum. Mutlu şeyler düşün olur mu, uzaklığa ve hasrete iyi gelen en iyi şey biraz polyannacılık oynamak, zor da olsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba'm, canım benim, güzel sözlerin ve desteğin için sağol. İyi ki varsın!

      Sil
  6. yasadiginiz sehrin seni bunalttigi asikar... Sabret arkadasim! hem bak birkac aya kalmaz Turkiye'me de gidiyorsunuz. ozlemlerini doyasiya gerceklestirmeni dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Seyhan'cığım. Genel olarak evet bunaltıyor burası. Bizim de sosyal çevremiz, faaliyetlerimiz, keyifli zamanlarımız var tabii ama özlediğim o kadar çok şey var ki. Yakında biraz nefes alacağız inşallah.

      Sevgiler.

      Sil
  7. farklı bir şehir, değişen bir yaşam.. zor tabi ama eminim çok çabuk adapte olacaksınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buranın da güzel yönlerini keşfedip, yaşıyoruz. Ama memleketimiz gibisi yok, kıymetini bilmek lazım.

      Sil
  8. Defnecim, bu geride kalan bütün güzelliklere duyduğun özlemden kaynaklanıyor bence, sabır diyorum... Hayat bize daha neler sunacak bilemeyiz ama yaşadıklarımızın da tadını çıkarmaya bakalım, eminim sen bunu fazlasıyla yapıyorsundur...Kuzucuğunla, eşinle herşey gönlünce olur inşallah, her gecenin muhakkak bir sabahı var, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Kübra'cığım, sağol. Çok şükür sağlıklıyız, birarada mutluyuz. Burada da çevremiz, sosyal yaşantımız var ama uzakta olmanın verdiği bir burukluk oluyor tabii. Yazdığın gibi; tadını çıkarmaya çalışıyoruz.

      Öperim.

      Sil
  9. İnsanın yaşanmışlığı olan yeri özlemesi araması öyle doğal ki,böyle durumlarda zaman her şeyin ilacı.

    Elimizde olanın kıymetini kaybetmeden anlaadığımız bu günlerde bana da bazı şeyleri düşündüren bir yazı oldu bende yapamazdım sanırım Arabistan'da ama zaman canım zaman her şey rayına girer.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da çevremiz var, sosyal yaşantımız iyi ama bir boşluk da var aynı zamanda.

      Yazın memlekete gidince dolduracağız boşluğu bir süreliğine :).

      Bal yanaklıya öpücükler. Sevgiler.

      Sil
  10. ben aynı ülkede içinde aynı şeyleri yaşıyorum,sen başka ülkede.Yaşadıklarım eminim senin yaşadıklarının yarısı bile değildir ama yine de anlıyorum seni,yine de diyorum tutunmalıyız bir yerlerden,güçlü olmalıyız..umarım hepimiz bir gün istediğimiz hayata kavuşuruz :) öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık bozulunca anlıyor ancak insan ufak tefek aksaklıkların aslında pek de önemli olmadığını.
      Ne kadar çevren olursa olsun, ne kadar keyifli zamanların olursa olsun, kendinin olandan uzun süre uzak kalmak ve özlemek yoruyor insanı.

      Bizden de size öpücükler.

      Sil
  11. O yumurtalari siir okuyacagim diye cig cig yutardim bir de! Birsey oldu mu? Cok sukur hayir. E simdi niye korkuyorum ki? Simdikilerin yetisme tarzi farkli :( Tavuk bile tavuk degilken, yumurta kimin kiligina girmis bilemiyoruz ki :(( Dunyanin her yerinde ustelik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuyordu birşey hakikaten. Nasıl da bozuldu hemen herşey değil mi? Tavuk tavuk değil, yumurta yumurta. GDO'lu mısırla beslenen ne idüğü belirsiz tavuğun yumurtasından yapılan kekin hamuru yalanır mı hiç!?

      Sil
  12. Aynennnn..
    Arasında karbon kağıdının unutulduğu günler yaşıyorum.
    Birde şu "yıllanmış eller gibi yorgun hissetmek" Uzun zamandır böyle hissediyorum..:((
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliha, hoşgeldin. Hepimizin böyle hissettiği dönemler var muhakkak. Sen, o güzel tariflerin ve iç açan fotoğraflarınla enerji veriyorsun bilesin.

      Sevgiler.

      Sil
  13. canım benim şu sanal alemin samimi bloggerı :)
    çok etkilendim yazdıklarından
    sanırım anladım seni derinden
    işte o yüzden
    öpüyorum ikinizi de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fındık burunlu Yağmur'un güzel annesi, canım arkadaşım, teşekkür ederim. Böyle düşünmen, içtenliğimi yansıtabilmiş olmak beni çok mutlu etti.

      Ben de sizi sevgiyle kucaklıyorum.

      Sil
    2. Ben de bu kalemi özlemişim işte..

      Sil
    3. Hep söylüyorum ya; ruhuma ipek etkisi yapıyorsun. Bir cümle bu kadar mı mutlu eder insanı. Bu kalem aslında neler neler yazmak istiyor bir bilsen...

      İpek'ciğim, seni sımsıkı kucaklayacağım zamanı sabırsızlıkla bekliyorum.

      Sil
  14. ne güzel anlatmışsın içindekileri kısa ve öz.. merrapunzel.blogspot.com bende beklerim

    YanıtlaSil
  15. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    çay makinesi

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails